Warhammer Age of Sigmar | Chaos Knights of Nurgle and Harbinger Conversion

Cześć!

Prac nad starymi projektami ciąg dalszy. Wszystkie oczywiście związane z Nurglem z którego malowania w tym momencie czerpię autentyczną radość :)
Tym razem postanowiłem dokończyć rozgrzebany od PAŹDZIERNIKA 2016 roku mały projekt zakładający przerobienie Chaos Knights z opcji Undivided na opcję Nurgla która jest mi najbliższą. Rycerze byli w zasadzie gotowi ale przy finiszu zabrakło mi weny na ich podstawki.
I tak jeździli po polach bitew na zwykłych, czarnych plastikach...

Skoro zaś rycerze to i Harbinger of Decay. Jego co prawda skończyłem (bo był mi w armiach niezbędny w przeciwieństwie do rycerzy) ale z podstawki nie byłem nigdy zadowolony. W dodatku teraz próbuję ujednolicić wszystkie podstawki w armii Nurgla - jak wiecie - na związane z drewnianym pokładem Floty Plagi.

Zanim przejdziemy do galerii zapraszam do wcześniejszych wpisów w temacie Rycerzy i Harbingera:
A teraz zapraszam do galerii gotowych modeli ;):


... I jeszcze parę fotek jak wyglądali do dzisiaj ;) 


...I to na dzisiaj tyle!

Dzięki i do następnego!
W.

2 komentarze:

  1. Trochę mi szkoda tego bagienka, ale z drugiej strony pokład plagofloty ma też swój klimat. Fajny heros z fajną obstawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoje malowanie. Co prawda zgniłe klimaty, to nie moje klimaty;) niemniej całość bardzo dobrze do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń