Warhammer Age of Sigmar | Warriors of Chaos with mark of Nurgle I

Cześć,

Kontynuując mocno opóźniony projekt nurglowej armii opartej na jednostkach Slaves to Darkness przyszedł czas na dokończenie pierwszej piątki (z 30!) wojowników chaosu.

Wcześniej w ramach armii nurgla malowałem już:
O ile sami wojownicy byli gotowi już w listopadzie to z dwoma zastrzeżeniami - bez tarcz, które uznałem za kluczowe dla dobrego wyglądu modeli. Te w zestawie to niestety dla mnie tarcze dla Chaos Undivided. Ja robię nurgla więc najpierw musiałem zeszlifować wszystkie oznaki "chaosu niepodzielnego" a następnie coś wykombinować na ich miejsce.

Na szczęście dało mi to dużą dowolność i pole do eksperymentów z różnymi fakturami na powierzchni tarcz co sprawia mi mnóstwo radochy. Kombinuję z różnymi materiałami i farbami i wyniki sa coraz ciekawsze z czego bardzo się cieszę.

Drugim elementem wymagającym dokończenia były oczywiście podstawki - tutaj już bez zaskoczeń - robię dalej pokład ;)

PS. Nawet niepomalowani wojownicy zaliczyli sporo bitew a nawet kilka turniejów :) Ostatnią bitwę w której brali udział w świetnym stylu opisał Berdysz na swoim blogu. Zapraszam >> TUTAJ <<

A tymczasem zapraszam do galerii (znów ze świadomością pewnych niedoróbek bo to kolejny oddział z tych malowanych na turniej przy mocno goniącym mnie czasie).


W drodze jeszcze 25. Wyzwaniem przy malowaniu ich było to, że są identyczni. Teraz wyżywam się na tarczach co zajmuje chwilę...

Ok., dzięki i do następnego!
W.

1 komentarz:

  1. Papa Nurgle z pewnością widzi i się cieszy z tego jacy cud... spaczeni (cudnie spaczeni?) są jego wojownicy :) Świetnie wyglądają! Czekam niecierpliwie na kolejnych i na fotkę rodzinną.

    OdpowiedzUsuń