Well of Eternity | Podsumowanie Sierpnia 2017

Cześć,

Sierpień za nami. Kończą się wakacje ale mój urlop (spędzany jak przystało - na REMONCIE) jeszcze się nie kończy.
Dla Age of Sigmar, mijający miesiąc okazał się jednym z najlepszych w tym roku. Ilość uwagi poświęcanej systemowi przez GW podskoczyła w górę a dzięki wydaniu General`s Handbooka i zapowiedziach - coraz bardziej konkretnych - Shadespire nie mogliśmy też narzekać na nowe modele (z których część dopiero do nas trafi).
Na koniec otrzymaliśmy jeszcze box Blightwar z dwoma, całkiem nowymi bohaterami - po jednym dla Stormcast Eternals (Kobieta - Stormcast!) i Nurgla (Ślimak!?)
Dla Well of Eternity sierpień był absolutnie rekordowy pod wieloma względami.
  • Po pierwsze - dzięki opracowaniu nowego GH2017 okazało się, że opublikowałem w mijającym miesiącu 25 (!!!) postów. W większości były to NEWS`y z kolejnymi, przebojowymi informacjami ale też właśnie miesiąc zakończyłem obszernym "serwisem specjalnym" poświęconym GH2017.
  • Po drugie według statystyk Bloggera, Well of Eternity zanotowało w sierpniu 25,778 wyświetleń (!!!) to o ponad 7,500 więcej niż w dotychczas rekordowym maju 2017. Znów dał o sobie znać efekt wydania GH - podobnie było w lipcu ubiegło roku w którym też odnotowałem "pik" tyle, że tegoroczny był ponad dwukrotnie większy... Na koniec zaś - spora część ruchu pod koniec miesiąc pochodziła ze źródeł innych niż FB co bardzo mnie cieszy. 
  • Po trzecie - do kolejnej granicy, tym razem 200 tysięcy wyświetleń pozostało niespełna 4,500 wyświetleń. Według szacunków 200k powinno więc pęknąć za około tydzień! Szampan już się mrozi!
  • Po czwarte pod wpisem o TERENACH na ETC odnotowałem rekordowe zainteresowanie jak chodzi o miesięczne wyświetlenia i komentarze - to jednak wciąż "bolące miejsce" - styk AoS i 9th i jakiekolwiek próby... porównywania i zestawiania obu tych systemów kończą się kontrowersją. 
Rekordów więc i naprawdę sporego zainteresowania nie brakowało.
Zabrakło tylko czasu na to by przysiąść i coś pomalować w tym miesiącu. Po części to wina braku czasu, po części jednak zmniejszonego ciśnienia na malowanie Kharadronów którzy mieli zastąpić moich Sylvanethów.
Pojawiające się raz po raz zinformacje o ich nerfie mocno obniżyły mi morale. W dodatku miałem, a w zasadzie wciąż mam rozgrzebanych na warsztacie 10 Grundstok Thunderersów któzy obecnie są właściwie niegrywalni... To do reszty podcięło mi skrzydła.

Chwilowo szukam znów jakiegoś mocnego zestawienia w GH2017 bo póki co zarówno Sylvaneci jak i KO udowadniają, że to nie będzie ich sezon.
Mój wzrok pada przez to na pokrytą kurzem półkę z Khornem więc być może po brązach i fioletach wreszcie wrócę do czerwieni!

Na koniec jeszcze zestawienie postów z ostatniego miesiąca - działo się i mam nadzieję, że dziać się będzie też we wrześniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz