Well of Eternity HQ

Cześć!

Poza newsami dawno nic nie wrzucałem ani z serii combosów ani malowania.
Ogólnie jednak cały czas coś się w temacie AoS dzieje u mnie i nie chodzi tu tylko o szaleństwo związane z nowościami i przeciekami jakie GW serwuje przy okazji GH 2017.

Powiem szczerze, że ten projekt jara mnie prawie tak samo jak nowy GH... jak nie bardziej.
Otóż jak już napomykałem Well of Eternity docelowo będzie się przekształcać. Już teraz stanowimy dość zwartą grupę, która spotyka się od czasu do czasu i gra.
Póki co mamy do dyspozycji jedno z pomieszczeń które jest jednocześnie trochę rupieciarnią, trochę moim warsztatem no a ostatecznie również salą gier :)

Tak jest
Tak się jednak złożyło, że przy okazji naprawdę srogiego remontu w domu w którym mieszkam pojawiła się możliwość przekształcenia jednego z pomieszczeń w pełnoprawny Gaming Room i Warsztat.
Co więcej - mam pełne poparcie żony w tym planie więc możecie sobie wyobrazić moje podekscytowanie.
Póki co są już gotowe wstępne plany pomieszczeń i tego co się w nich znajdzie. Mogę je dostosować całkowicie do swoich potrzeb jeśli chodzi o wyposażenie i instalacje (przede wszystkim elektrykę, która musi spełniać potrzeby studia w którym będą nagrywane batrepy).
Do tego przestrzenie na ekspozycję modeli, oraz miejsce na składowanie scenerii i stołów. Najlepsze - mam plan na to wszystko! Mam nadzieję, że już za rok Well... będzie miało studio z prawdziwego zdarzenia!

Tak będzie - mam nadzieję...
 I tu moja prośba do Was - jeśli macie jakieś doświadczenia związane z tym tematem to chętnie je poznam aby studio wyszło jak najlepiej :)

PS. No i sami powiedzcie, czy można się nie cieszyć i nie być podekscytowanym taką perspektywą?!

 Tyle na dzisiaj!
Do następnego!
W.


3 komentarze:

  1. Ależ wielki pokój, wszystko tam się zmieści, i jeszcze starczy miejsca na łóżko! Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń