Warhammer Age of Sigmar | Kharadron Overlords | Arkanaut Company

Cześć!

Kolejny dowód na spore przyśpieszenie prac nad moją armią Kharadron Overlords!
Udało mi się przez weekend dokończyć pierwszą dziesiątkę Arkanautów, tą samą o której wspominałem przy okazji opisywania pomalowanych Endrinriggerów.
Arkanauci to podstawowa jednostka w armii Kharadronów - jedyny battleline ale na szczęście - moim zdaniem bardzo dobry. Możliwość uzbrojenia w skyhooki czyni z nich idealnych snajperów vs monstery i bohaterowie. Dodatkowo całkiem spora siła ognia pomaga radzić sobie z hordami. To wszystko za 120 punktów.

Z Arkanautami jest o tyle ciężko, że ich najskuteczniejszą bronią jest skyhook - 4+/3+/-2/D3.
Możemy tak uzbroić trzech arkanautów na każdą dziesiątkę w oddziale. Problem w tym, że w pudełku od GW dostajemy... jedną sztukę (Nie inaczej). Musiałem zatem pokombinować. Internet pełny jest rad dotyczących rozwiązania tego problemu (od klejenia z plasticardu po odlewy). Ja wybrałem opcję pogrzebania w pudle z bitsami. Okazało się to strzałem w dziesiątkę - z elementów Grundstoków (broń), oraz Endrinriggerów/Arkanautów (ostrze harpuna) udało mi się ulepić coś co na pierwszy rzut oka wygląda jak harpun. BINGO! ;) Teraz muszę to tylko powtórzyć w trzech kolejnych oddziałach.

Co do kolorystyki to znów - nie chciałem iść w schemat konkretnego portu a jedynie uzyskać efekt który po prostu będzie mi się podobał i będzie scalał wszystkie pomalowane do tej pory jednostki (Khemist, Endrinriggers, Arkanauts).

Mam nadzieję, że się udało a efekty oceńcie sami.

Dzielni krasnoludzcy piraci, korsarze, udziałowcy, marynarze, piloci.... jakoś tak.
Zbliżenie na cały oddział, na pierwszym planie oczywiście - dowódca.
Tu lepiej widać skyhooki...
A tu plecaczki ze wspomagaczami.


3 x Skyhook czyli standardowe uzbrojenie specjalne tej jednostki. Jeden "pudełkowy" i dwa przerobione. Ważne, że widać od razu, że to ten rodzaj uzbrojenia.
Kapitan kompanii - nadziaj przerobiony z kotwicy i wielostrzałowiec (moim zdaniem lepszy niż druga dostępna dla niego broń)
Zbliżenie na Arkanautów - tym razem bardzo proste podstawki - tutaj jeszcze schną stąd mały bałagan na nich...
Zwykli załoganci - celowo utrzymani w ograniczonej palecie i z przewagą srebra w odróżnieniu od bardziej elitarnych jednostek jak Endrinriggerzy i bohaterów.
Zdjęcie grupowe czyli to co udało mi się już pomalować do armii Kharadronów

Z kolejnymi oddziałami już tak szybko chyba nie pójdzie a zostało całkiem sporo. Nie licząc przyszłych zakupów na pomalowanie czeka Fregata, 10 Thunderers, 30 Arkanauts, 1 Admiral i trzech w połowie gotowych Endrinriggerów...

Na dzisiaj to tyle!
Do następnego!
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz