Well of Eternity | Podsumowanie Luty 2018

Cześć,

Tak jest - kolejne podsumowanie na Well of Eternity. Pojawiają się u mnie nieregularnie bo staram się sam sobie z nich zrobić pewne klamry które spinają konkretny etap na blogu.


Tym razem z istotnych informacji mogę się podzielić i pochwalić :) osiągnięciem 300 tysięcy wyświetleń bloga (z czego 19 tysięcy w samym tylko lutym który przebił o nieco ponad 7 tysięcy luty w roku 2017). Trend wzrostowy trwa ;)

Biorąc pod uwagę fakt, że piszę wyłącznie o Age of Sigmar w którego przecież nikt nie gra i pies z kulawą nogą nawet nie przejdzie obok niego z zaciekawieniem, to muszę stwierdzić, że nie jest tak źle.

Profile na Pintereście, Instagramie, Facebooku i Twitterze również zanotowały rekordowy miesiąc jak chodzi o moją aktywność na nich i odzew na to co w nich umieszczałem. Pinterest urósł  do 1600 obserwujących, Insta przeskoczył 620 a Twitter wreszcie ruszył z miejsca ;). O facebooku nie wspominam ;). 
 

Kolejnym powodem do radości jest mocny powrót do malowania. W lutym udało mi się pomalować, albo dokończyć malowanie:

Zgorzela - czyli mojego P.O. Sorcerera dla Rotbringersów >> TUTAJ <<
Machnąć podstawki dla Chaos Knights i Harbingera >> TUTAJ <<
Dorobić wreszcie tarcze i podstawki do moich Maruderów Chaosu >> TUTAJ <<
Zrobić to samo z przynajmniej kilkoma Wojownikami Chaosu >> TUTAJ <<

... a przy okazji popełnić całkiem fajne TARCZE CHAOSU >> TUTAJ <<
i równie fajny (chyba) Tutorial dotyczący ich tworzenia >> TUTAJ <<

Na koniec złożyłem WARSCRYER CITADEL przy okazji popełniając unboxing >> TUTAJ <<


Oczywiście sporo czasu i energii poświęciłem na szerzenie "raków" AoS`a - udało mi się opisać dwie BARDZO MOCNE rozpiski turniejowe

CHANGEHOST - >> TUTAJ <<
KHARADRON OVERLORDS ZILFIN CLOWN-CAR >> TUTAJ <<

Nie spodziewałem się aż takiego zainteresowania tą serią... mam już w planach kolejne wpisy dotyczące reszty topowych złożeń.
Przy okazji podzieliłem się z Wami tym jak u mnie wygląda proces konstruowania rozpiski i armii do Age of Sigmar, wszystko ładnie opisałem >> TUTAJ <<


Sporo miejsce poświęciłem na nowości i przecieki dotyczące nowości wśród których bezapelacyjnie prym wiodły nowe frakcje z których jedna ukazała się w lutym ( Legions of Nagash o którym możecie poczytać >> TUTAJ << )...
... Oraz żądne krwi i zemsty DAUGHTERS OF KHAINE o których Scrollach i zasadach możecie poczytać >> TUTAJ << 

Podsumowując - to był bardzo pracowity miesiąc na blogu o czym świadczą 24 wpisy (w porównaniu z 20 w dłuższym styczniu). Jestem więcej niż zadowolony z tego co udało się zmalować, a Marzec ze względu na Daughters of Khaine i to co na moim warsztacie leży rozgrzebane zapowiada się równie dobrze :)

Mam nadzieję, że i u Was wszystko na swoich miejscach i że kolejny miesiąc będzie udany jak chodzi o hobby.
Tymczasem zaś dziękuję za ostatni miesiąc, zapraszam w kolejnym i...

...Do następnego!
W.

3 komentarze:

  1. Fajnie, że pojawiają się artykuły o turniejowych rozpiskach pisane przez kogoś, kto zna się na rzeczy! Dzięki i czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!

    Ja w AoS nie gram ale piszesz na tyle ciekawie, że chętnie czytam twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń