Warhammer Age of Sigmar | Combo of the Week XXIX

Co prawda, znalezienie nowego comba zajeło dwa miesiące, ale udało się!

Zamysł był prosty: ScE muszą posiadać wszystko co najlepsze, więc postanowiłem zrobić im ich własne Ripperdactyl'e - jedną z najsilniejszych jednostek Seraphonów. Zapraszam!



Składniki:

  • Lord-Celestant (100 punktów) generał z Consummate Commander jako comad trait.
  • Lord-Celestant (100punktów) będący celem Consummate Commander
  • Drakesworn Templar (500 punktów) uzbrojony w Skybolt Bow
  • Knight-Vexillor (140 punktów) z Pennant of the Stormbringer
  • 2x Lord-Relictor (80 punktów) znający Bless weapons
  • 1x Concussors (280 punktów)
Daje to nam to 1280 punktów, czyli wciąż jest miejsce na usprawnienia.

Bonusy:

Lord-Celestant 
Furious Retribution - Comand Ability, które zwiększa wartość rzutów "to Hit" o 1, wszystkim jednostkom ScE w 9" od niego do nastepnej fazy Hero. Consummate Commander pozwala nam na odpalenie tej umiejętności na obu Celestantach.

Drakesworn Templar


Jego broń - Skybolt Bow - posiada specjalną zdolność. Mianowicie, każda trafiona przez niego jednostka zostaje naznaczona i wszystkie rzuty "to Hit" Dracothian Guard zostają zwiększone o jeden podczas nastepnej fazy "combat".

Knight-Vexillor

Pennant of the Stormbringer - pozwala raz na grę teleportować wybraną jednostkę ScE i ustawić ją gdziekolwiek na stole 9" od przeciwnika. Co ciekawe, ta umiejętność nie posiada zasięgu działania, więc można teleportować jednostkę z dowolnego miejsca na polu bitwy.

Lord-Relictor
Bless Weapons - modlitwa (rzut 4+), która pozwala wybranej jednostce na wykonanie dodatkowego ataku na rzucie 6+ "to Hit".

Concussors - jednostka, na której opiera się całe combo
5 wounds, 10" move, 3 ataki "góry" 3+/3+/-1/2, 3 ataki "dołu" 3+/3+/-1/1 

  • Thunderstrike: jeśli rzut "to Hit" ataku z "góry" jest równy 6+, zadaje on 1 "mortal wounds" dodatkowo do zwykłych obrażeń oraz odbiera zranionej jednostce możliwość wykonania "pile in" podczas bieżącej fazy.
  • Intolerable Damage: jeśli rzut "to Wound" ataku z "dołu" jest równy 6+, zadaje on d6 obrażeń zamiast 1,

Efekt:

  1. Odpalamy 2xFurious Retribution tak by nasze jaszczurki były pod efektem obu Celestantów.
  2. Nakładamy 2x Bless Weapons na Concussorów.
  3. Jeżeli tego potrzebujemy, możemy teleportować ich na wygodną pozycje za pomocą Vexilora.
  4. Trafiamy łukiem Templara cel szarży Concussorów.
  5. Jeżeli Concussorzy znaleźli się w dogodnej pozycji, bez użycia Vexilora, staramy się zniszczyś screen atakami dystansowymi. 
  6. Masakrujemy cokolwiek w co weszli nasi Cocussorzy: 6 atakami, gdzie każdy rzut 3+ "to Hit" zadaje 1 mortale i generuje kolejne 2 ataki, to zaledwie 9 mortali i 14 zwykłych ran (7 ataków do wybronienia) z "góry"
Tak to wygląda w teorii. W praktyce jest to mało prawdopodobne, ponieważ opiera się na odpaleniu 4 bohaterów (w tym dwóch na 4+) oraz trafieniu atakiem 3+. Więc jest to standardowa sytuacja z combosów. :c

Co ciekawe, kombinacja 2x Relictor i Celestant działa z każdą jednostką ScE, która walczy w zwarciu, Paladyni, inni Guardzi a nawet Stardrake'i się uśmiechają. Z Hurricanum i dwoma Relictorami Vanguard-Raptorzy stają się bardzo bolesną maszyną do sciągania bohaterów, a niech znajdzie sie do tego jeszcze teren damed pod ręką. ;)

Edit: Dzięki Seba, za znalezienie "wałka"

PS. Jak zwykle - wszystkie Combosy zebrane pod jedną etykietą znajdziecie TUTAJ


Patrycjusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz