NEWS 25-12-2017 | Destruction Hero Malign Portents

Cześć,

...a raczej hoł hoł hoł czy jakoś tak.
W przerwie między jedną przekąską a drugą GW zaserwowało nam dwie nowości.
Pierwsza to informacja o kolejnym bohaterze związanym z kampanią Malign Portents do której startu zostaje coraz mniej czasu.
Przyznam szczerze, że spodziewałem się orka z frakcji Ironjawz (wspieranej przy okazji każdego nowego wydania około aosowego) dlatego nie czekałem z jakąś przesadną ekscytacją.

Tym większe było moje zaskoczenie kiedy GW na swojej stronie zaprezentowało nam... GOBLINA. Przedstawiciela frakcji Moonclan Grots pożeracza muchomorków ;) - FUNGOID CAVE-SHAMAN.

Co więcej ów bohater jest wedle nakreślonego fluffu jest jednym z najpotężniejszych "widzących" i przepowiadaczy co może kierować nas w stronę podejrzeń o jego znaczne umiejętności magiczne wspierane grzybami (PS. night goblin shaman już teraz ma abilitkę dzięki której po zjedzeniu grzyba może pokonać w pojedynku magicznym większego demona Tzeentcha).

Sam model naprawdę mi się podoba, idzie tą samą ścieżką co inne, nowe modele GW - pełen szczegółów i różnego rodzaju ozdóbek oraz dodatkowych elementów które znacznie uatrakcyjniają rzeźbę.
Goblin trochę ginie pod naporem tych ozdóbek... ale grzyb na głowie ratuje wszystko - całość BARDZO MI SIĘ PODOBA i daje całkiem spore nadzieje co do nowej frakcji goblinów (na czym skorzysta z pewnością cały sojusz destrukcji). Ciekawi mnie czy "żyjątka" wyrzeźbione na modelu (na lasce i na podstawce) będą miały odzwierciedlenie w abilitkach i statystykach - byłoby super! Ok., dość pisania - czas na fotkę, na razie jedyną nowego modelu. Dajcie znać co o nim myślicie!


2 komentarze:

  1. Jak dla mnie model mocno OTT, ale podoba mi się, zwłaszcza proteza nosa i brody, jedyne co bym odjął to robal na lasce, squig purchawka jak dla mnie wystarczający, a robal kojarzy mi się z Branch Wych'owym stworkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę doczekać się zasad ;) Co do stworków to cieszę się, że to nie kolejna "gobba" czy inny squigg. Całość świetna chociaż trochę przeładowana detalami. W tym malowaniu super ale ogólnie to będzie bardzo wymagający do malowania model.

      Usuń