Well of Eternity | Podsumowanie Listopad 2017



Cześć, 
Czas na podsumowanie kolejnego miesiąca na Well of Eternity

Miesiąc zdecydowanie cichy i spokojny ze względu na – po pierwsze – totalny zastój wydawniczy po stronie Games Workshop (oczywiście jeśli chodzi o Age of Sigmar), a po drugie na mój totalnie zapchany kalendarz w którym upchnąłem rekordową ilość pomalowanych w miesiącu modeli – jak policzyłem listopad to około 60 (!!!) modeli. 
Malowanie zabrało czas na inne aspekty hobby takie jak ogarnianie kolejnych morderczych combo sów czy kreślenie kolejnych opisów scenariuszy.

Motywacji do malowania dodawał zbliżający się wielkimi krokami turniej – Mistrzostwa Śląska AoS które odbędą się 9-10.12.

Malowanie już na ostatniej prostej więc mam nadzieję, że Grudzień zaowocuje wysypem wpisów prezentujących nowości które zeszły z mojego warsztatu. 

Nie zabraknie również opisu zmagań na MŚ AoS i zapewne analizy armii które się pojawią. Czekam też na tradycyjne zapowiedzi GW tego co czeka nas w 2018 roku. Ogólnie Grudzień powinien być dużo aktywniejszy! ;)

W międzyczasie na liczniku odwiedzin Well of Eternity strzeliło 250.000 -> TAK, Dwieście-Pięćdziesiąt-Tysięcy! Odwiedzin. To naprawdę niesamowite i mocno motywujące!

W listopadzie pisałem między innymi o:


Dzięki za ten miesiąc i do następnego!
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz