Dzisiaj bardzo krótko ale bardzo praktycznie - a przynajmniej mam taką nadzieję.
Otóż z nowych scenariuszy do AoS jakie dostaliśmy przy okazji wprowadzenia #GH17 sporo wątpliwości wzbudził (i wciąż sporo wzbudza) jeden z nich - Total Conquest.
Problem z nim polega na skomplikowaniu stref rozstawienia i zbyt niejasno określonych "współrzędnych" znaczników na stole.
Problem jest na tyle duży, że zdarzało mi się już widzieć przerzucania rzutu na scenariusz po wylosowaniu tego konkretnego "bo będziemy się rozstawiać 30 minut".
Rzeczywiście kąty, dziwne odległości i ogólnie zbytnie przekombinowanie w tym scenariuszu daje się we znaki dlatego też... ktoś w końcu zrobił to o czym mówili wszyscy i rozrysował to LEPIEJ.
PS. ten ktoś to >> AOS Shorts << z dalekich krajów ;) cześć i chwała.
I jeszcze zrzut strony ze scenariuszem z nieco ulepszoną mapką:
Nieźle nakombinowane! Rozumiem graczy, którzy nawet do tego nie podchodzą.
OdpowiedzUsuńKogoś ciut pogło :)
OdpowiedzUsuńA jak dochodzi niewymiarowy stół, to już całki potrzebne. ;P
OdpowiedzUsuń