Warhammer Age of Sigmar | Sylvaneth | Branchwraith Conversion

Cześć,

W ramach projektu "Marsz na Modlin" kończę projekty należące do armii Sylvaneth.
Już od dłuższego czasu grywałem swoja konwersją Branchwraith - oryginalny model (staroedycyjna Drycha) jakoś do mnie nie przemawiał - zbyt mało różni się od szeregowych driad a ja dla swoich bohaterów chciałem wyglądu, który będzie ich wyróżniał na tle innych jednostek.

Branchwraith to jedyna konwersja (jak do tej pory) w mojej armii. Sama konstrukcja jest bardzo prosta - do ciała driady dokleiłem trochę gałęzi i elementów z podstawek które GW dostarcza w pudle z driadami.
Całość "powiesiłem" na konarze z zestawu Sylvaneth Wyldwood i pomalowałem w kolory które już wcześniej widzieliście w mojej armii.

Pokusiłem się też o "element magiczny" czyli kulę mocy, która zaraz poleci w kierunku przeciwników. Jak wyszło możecie ocenić sami. Zapraszam i liczę na komentarze (świadomy błędów przy tym modelu).

PS. Lista kolorów pozostaje niezmieniona i jest wyszczególniona w artykule opisującym Branchwych

warhammer age of sigmar sylvaneth branchwraith conversion 1

warhammer age of sigmar sylvaneth branchwraith conversion 2

warhammer age of sigmar sylvaneth branchwraith conversion 3

warhammer age of sigmar sylvaneth branchwraith conversion 4

warhammer age of sigmar sylvaneth branchwraith and branchwych, heroes.
Ze starszą siostrą - Branchwych`ą, która jest już weteranką stołów bitewnych...

warhammer age of sigmar sylvaneth branchwraith, branchwych and treelord ancient
Zdjęcie grupowe wszystkich pomalowanych bohaterów mojej armii (póki co rzecz jasna...)
 Na teraz to tyle, kolejne elementy armii już na warsztacie, mam nadzieję zdążyć ze wszystkim ;)

Do następnego!
W.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się balans kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - powoli zaczynam mieć przesyt malowania drzew, na szczęście krasnoludy wjeżdżają - z drewna przejdę w metal. :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię standardowy model, choć nie da się ukryć, że Twój bardziej spójny z Sylvaneth :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jak na bohatera/maga zbyt mało odróżnia się od driad no i - mało w nim magii, stąd właśnie pomysł na przeróbkę. :)

      Usuń