NEWS 14-03-2017 | Age of Sigmar New Starter Box

Cześć,
Kilka godzin temu gruchnęła wieść o nowym zestawie startowym do systemu Age of Sigmar.
Nie powiem - wieśc mnie początkowo zelektryzowała, bowiem ładnie wpasowałaby się w przecieki na temat nowych dwarfów. Waidomo - nowy starter to świetna okazja na wprowadzenie nowej frakcji.
Tymczasem to co zobaczyłem w przeciekach delikatnie rzecz ujmując - no nie poruszyło mnie ;)
Z tego co widać na screenach mamy po raz kolejny walkę Khorna ze Stormcastami - w zasadzie powtórzenie pierwszego startera AoS - nie widzę tylko kilku bohaterów (na pewno Relictor i Bloodstoker są, podobnie Khorgorath).
Na dokładkę i niejako może na osłodę mamy natomiast nowość - matę i budynek (mata jeszcze ujdzie ale budynek wygląda niczym makiety kartnowe z lat 90 ;) )
Ogólnie szału według mnie nie ma ale to zapewne przez zawiedzione nadzieje na nowy starter z nowymi frakcjami.
Cena sugerowana to wedle przecieków 85$ (to na plus zdecydowanie).
Z ciekawostek warto jeszcze dodać że modele są z kolorowego Plastiku. 

dawno nie było sigmaritów prawda?
mata - to akurat bonus dla początkujących graczy, podobnie element terenu

plastik jest już prekolorowany - kolejny ukłon w stronę początkujących.
[edit 20-03-2016] - więcej fotek zestawu - nie poprawiają jednak mojej ogólnej opinii o nim...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz