Warhammer Age of Sigmar | Sylvaneth | Treelord Ancient

Cześć,

Udało mi się w ten weekend dokończyć kolejny rozgrzebany przez długie miesiące projekt. Cieszę się tym bardziej, że to jeden z kluczowych modeli w mojej armii Sylvaneth - Treelord Ancient, który jest jednocześnie (najczęściej) moim generałem.

Model jest świetny, chociaż przy składaniu nastręczył mi nieco trudności (złe spasowanie części). Malowanie go o już czysta przyjemność, chociaż z różnych względów przez długi czas straszył na stołach w stanie "połowicznie-pomalowanym".

Na szczęście, dzisiaj jednym (kolejny już po Kurnotach) zrywem go dokończyłem i tym samym mogę zaprosić do galerii. :) (Tak, są też zdjęcia w większym gronie).





















Armia coraz bliżej pełnego pomalowania :)

Do następnego!
W.

6 komentarzy:

  1. Coś pięknego. Naprawdę imponujący model w świetnej interpretacji. I jeszcze ta podstawka! Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, model prezentuje się spektakularnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałem jeszcze nigdzie ładniejszej armii Sylvanethów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, bardzo spójny i - tak jak w przypadku Kurnothów - zachwycają zielone rozświetlenia i bajeczne podstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 53 year-old Software Consultant Florence Tear, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Sewing. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Chevrolet Corvette L88. Szczegoly

    OdpowiedzUsuń