Warhammer Age of Sigmar | Hellcannon III [PL/ENG]

Cześć,

Zapewne już nikt nie pamięta o tym, że jakiś czas temu podjąłem próbę (bardzo ambitną) reanimacji starego Hellcannona, który leżał i kurzył się na półce od wielu lat.
Age of Sigmar spowodował jego nagły powrót do łask, co w połączeniu z moim powrotem do hobby zaowocowało rozpoczęciem projektu Hellcannon 2.0. o czym pisałem TUTAJ i TUTAJ.

Prace nad demonicznym działem na długi czas stanęły jednak w miejscu. Inne projekty pochłaniały zdecydowanie za dużo czasu a w dodatku w pełni uwidocznił się u mnie syndrom "Nie kończę rozgrzebanych modeli a zaczynam następne". I tak to Hellcannon w częsciach leżał (a czasem o zgrozo - straszył na stołach podczas bitew).
Tymczasem zaś nadszedł urlop a urlop jak wiadomo sprzyja robieniu wszystkiego na co normalnie brakuje czasu. W moim wypadku jedną z takich rzeczy okazało się ogarnięcie działa.

Obsługa co prawda musi jeszcze chwilę poczekać, ale póki co udało mi się w zasadzie skończyć zasadniczą część modelu (wymaga jedynie kilku kosmetycznych poprawek ale znów - dzisiaj idealny czas na zdjęcia).

Hi!
After long time i`m back with my Hellcannon project. I started couple months ago but because of other projects i didn`t finished this awesome piece of daemon artillery. BUT! Yesterday i started my holiday so i decided to finish the job and here it is - Hellcannon (but without crew, they are still in realm of black primer... ;)
Hope you enjoy!








 I dla porównania działo przed przemalowaniem.
PS. Przy okazji widzę postęp w temacie zdjęć.
Last photo - Hellcanon before repainting.

PS. I mały... bonus, chociaż ciężko powiedzieć czy to bonus - pierwsza, póki co bardzo nieudolna próba z video. Jest źle, więc może być tylko lepiej - tak jak ze zdjęciami - kwestia wprawy i warsztatu.

And a little bonus - my first video try - terrible quality but this is only beginning. There is much to do...


Do następnego!
W.

Cheers!
W.






 

3 komentarze:

  1. Prawdziwie piekielna! Zasubskrybowałem =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! (za suba też). Co do video to daleka droga przede mną. Masz może jakieś doświadczenia, rady? Szukam wszelkich informacji w temacie i za wszelkie rady będę wdzięczny. :)

      Usuń
    2. Dawno temu próbowałem robić filmiki ze zdjęciami i mimo że jestem z nich całkiem dumny, to zajmowały mi zdecydowanie za dużo czasu, a ilość wejść nie powalała =)
      Dlatego też chyba bardzo ważne jest posiadać jakiś prosty (szybki) program do obróbki wideo (ważne by dało się dodać odpowiednią ścieżkę dźwiękową), nagrać krótką zajawkę (która będzie w każdym filmiku), by było wiadomo czyje to wideo i promować, promować, promować..
      Mam nadzieję, że coś pomogłem =)

      Usuń