Warhammer Age of Sigmar | Deathmages | Necromancer Conversion

Cześć,

Rzeźbienie konwersji przypadło mi do gustu po Vampire Lordzie, postanowiłem więc pójść za ciosem.
Jedną z frakcji którą obecnie sobie składam jest Death do którego potrzebowałem dwóch nekromantów.
Pierwszego pokazywałem Wam już jakiś czas temu o >> TUTAJ <<
Nie chciałem jednak mieć dwóch identycznych ani nawet podobnych do siebie modeli w kolekcji a przyznać trzeba, że nekromanta by GW nie daje jakiejś oszałamiającej ilości opcji konwertowania go.

Musiałem zatem znaleźć alternatywę którą okazała się - Sorceress z frakcji Darkling Covens (lub jak kto woli Dark Elves).
Modelu nie zmieniałem zbytnio - po pierwsze pozy nie da się jakoś mocno zmienić, po drugie - ciężko mi było trafić w pasującą głowę ze względu na sposób składania samej figurki (kombinowałem z głową Neferaty z zestawu Mortarchów ale okazała się jednak za duża).
Została więc zestawowa przez co nie do końca udało się zatrzeć wrażenie patrzenia na jedną z wiedź Daughters of Khaine.
Wrażenie jest nieco mniejsze bo dodałem sporo czaszek, kości i innych elementów kojarzących się jednoznacznie z frakcją DEATH.
Na koniec malowanie - postarałem się pomalować model tak, aby dobrze komponował się z resztą bohaterów do tej frakcji i wydaje mi się, że akurat ten element wyszedł dobrze.

Rzućcie okiem i oceńcie sami!




Dzięki i do następnego!
W.

1 komentarz: