Warhammer Age of Sigmar | Realms of Battle | Zbiór Czarów i Abilitek

Cześć,

Opisy poszczególnych realmów cały czas się piszą jednak stwierdziłem, że tabele zbierające wszystkie istotne informacje w jednym miejscu mogą się przydać ZANIM ukończę wszystkie teksty o pozostałych realmach stąd decyzja aby zamieścić je od razu wszystkie w jednym miejscu - tym wpisie. Poniżej znajdziecie tabele z zebranymi
  • SPELLS OF THE REALMS
  • ARTEFACTS OF THE REALMS
  • REALMS COMMAND (command abilitki realmów)
  • REALMSPHERE MAGIC (dodatkowe zaklęcia związane z walką w danym realmie)
  • REALMSCAPE FEATURES (efekty realmów losowane przed bitwą)


Nie wiem jak Was ale mnie bardzo denerwuje konieczność ciągłego wertowania kilku książek w poszukiwaniu informacji o konkretnym realmie (a w momencie grania bitwy i lecącego wciąż do przodu czasu denerwuje to jeszcze bardziej).
Przy okazji zamiast wersji angielskiej jest to wersja "polska", a raczej "polskopodobna" ze względu na spore skróty, swoistą mieszankę słów i określeń czerpanych zarówno z  angielskiego jak i z polskiego. Dla mnie zrozumiałem, mam nadzieję, że dla tych, którzy uznają tabele z pomocne - również.









PS. Mam nadzieję, że błędów nie znajdziecie (nie tyle w tłumaczeniu/ortów co takich wpływających na interpretację zasad) ale jeśli jednak zauważycie coś co źle zinterpretowałem albo przepisałem to dajcie znać - będę poprawiał.

Dzięki i do następnego!
W.

1 komentarz:

  1. Świetna robota! O wiele wygodniejsze od noszenia kilkusetstronicowych podręczników ze sobą.
    Całe te rekomendacje co do Realms of Battle zostały chyba wymyślone po to aby zmusić ludzi do kupowania Core Booka i Malign Sorcery, żeby mieć komplet zasad do gry turniejowej.

    OdpowiedzUsuń