Warhammer Age of Sigmar | Lord of Plagues

Cześć!

Przy okazji ostatniego wpisu w którym pokazywałem pomalowanego przez siebie Lord of Blight wspominałem, że na warsztacie jest już kolejny model z frakcji Rotbringers - Lord of Plagues.

Malowanie drugiego "grubasa" poszło tak samo szybko i sprawnie jak w przypadku pierwszego dzięki czemu mogę się pochwalić kolejnym w pełni pomalowanym modelem! (Inna sprawa, że Lord of Plagues czekał na swoją kolejkę od lipca 2016 roku...).

Nadal trzymam się założonego planu - moja mała armia Nurgla ma być częścią Floty Plagi stąd "drewniane" podstawki imitujące pokład zgniłych okrętów.

Ok., zapraszam do galerii w której na części zdjęć Lord of Plagues występuje w towarzystwie młodszego brata (i dłoni mojej żony ;) ).


Na warsztacie kolejni Rotbringersi, przy okazji wziąłem się też za dokończenie armii którą szykowałem na Mistrzostwa Śląska - Slaves to Darkness z mocnym nurglowym akcentem. Będzie się działo!

Do następnego!
W.


8 komentarzy:

  1. Bracia prezentują się doskonale. Czekam na kolejne pomalowane modele... a zwłaszcza na GUO. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Paaaaaaaaanie! GUO to może na Święta ;) Dzięki!

      Usuń
  2. Podoba mi się malowanie, szczególnie to jak wykonałeś skórę i rany. :)
    Pomysł na podstawkę też dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nurglaki są wdzięczne do takich eksperymentów i sporo wybaczają :) Dzięki!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nurgle. Najprzyjemniej malujące mi się modele - jak coś zepsujesz to dajesz więcej washa xD ;) Dzięki!

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyszedł. A dłoń żony wręcz fotorealistyczna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobieranie koloru na paznokciach trwało dłużej niż malowanie modelu ;) Dzięki!

      Usuń