NEWS 26-01-2018 | Battletome: Daughters of Khaine zapowiedź

Cześć,

Po kilka dniach od pierwszego teasera nowej frakcji dzisiaj gruchnęła porządna zajawka nowego release!
Film do obejrzenia na kanale Warhammer TV >> TUTAJ <<

Tym razem długo oczekiwane elfy i to jakie! Nie ma co się rozpisywać. Z filmu wyłapałem kilka nowych modeli więc podrzucam ich screeny. Zapewne przy okazji trwającego LVO (albo niedługo po nim) zobaczymy już oficjalne zdjęcia tych modeli.

Póki co wygląda na to, że to release w stylu Sylvaneth - oparty na starych modelach znanych z 8 edycji ze wsparciem kilku nowych zestawów. Największą zagadką jest ogromny model na końcu filmu. Czyżby plotki o Morathi pod dwoma postaciami się sprawdzały? Albo to Malekith (?)


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A to dalej nie wszystko - albo smok albo Morathi w "większej wersji" na tych zdjęciach się przewija. :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że Wielka Zła Morathi w ostatecznej formie jak bossowie w japońskich erpegach :)

      Usuń
    3. Warlockowie mi tylko estetycznie nie leżą do reszty armii ale tu pewnie można by pokombinować jakieś konwersje dziewcząt z sisters of thorn

      Usuń
    4. Nawiązujesz do tej plotki o dwóch modelach Morathi, jednym zwykłym a drugim potwornym " na kształt jej dręczyciela" czyli Slaanesha? Ciekawy pomysł, zawsze mnie dziwiło, czemu GW nie wykorzystało go do tej pory. Tzn. zakładam, że chodzi o podmiankę podczas bitwy, a nie po prostu o dwa osobne warscrolle.

      Usuń
    5. Tak, dokładnie. Z kilku róznych źródeł o tym słyszałem a film zdaje się to potwierdzać. Mechanika może być tutaj różna,ale tak jak piszesz - to bardzo ciekawe rozwiązanie z którego mogliby skorzystać. Wciąż - jako centralny model frakcji, Morathii na małej podstawce to po prostu trochę za mało w porównaniu z Alarielle, Nagashem, Archaonem czy Wielkimi Demonami ;)

      Usuń
  2. Elfy to nie moja bajka, ale ta estetyka w stylu mity greckie jest bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko niech jeszcze pokażą ten duży model w całości ;)

      Usuń
  3. piękne :) . Pytanie, co z resztą DE. Już wyciągać z szafy, czy jeszcze trochę poleżą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleżą. Ale co tam w szafie zostało? Darkling Covens dostali abilitki i artefakty w Generals Handbook 17, teraz Daughters of Khaine, zostali właściwie tylko korsarze którzy wpisują się w plotki o "morskich elfach" i drugiej frakcji elfów w tym roku. Tyle tylko, że bardziej szedłbym w stronę elfów "światła" czy jak to określić w przeciwieństwie do "sióstr".

      Usuń
  4. A jak chciałem zbierać, to brat mówił, że nie ma sensu bo i tak nie dostaną kodeksu... Teraz mam powód by Siostry wkońcu kupić :P mam tylko nadzieje, że to nie będzie armia nastawiona na +100 modeli bo nie jestem fanem takich armi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modele świetne - dynamiczne i pełne ciekawych szczegółów ale co do wielkości armii to spodziewam się trochę stylu Fyreslayers - czyli jednak będzie potrzeba dużo nagich elfich lasek ;)

      Usuń