Warhammer Age of Sigmar | Nighthaunt Cairn Wraith

Cześć,

Jakiś czas temu przedstawiałem Wam unboxing jednego ze starszych obecnie zestawów do frakcji Nighthaunt - Cairn Wraith >> TUTAJ<< .
Sam bohater szczególnie użyteczny w obecnej "sytuacji kadrowej" tej frakcji nie jest (chociaż znalazł swoje miejsce w mojej armii na 1000 punktów którą grałem na turnieju lokalnym w Krakowie) ale z racji tego, że wydawał się szybkim "jednostrzałowcem" do pomalowania to też uczyniłem go kolorowym i tym samym mam kolejnego, pomalowanego bohatera na swojej półce. ;)

Samo malowanie totalnie bez fajerwerków, ot taki mój TT.


I to w zasadzie tyle w tym wpisie xD

Dzięki i do następnego!
W.

2 komentarze:

  1. Przypominam, że w odświeżonej tabelce z base size Cairn Wraith chodzi na 25 mm.

    https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-content/uploads/2018/06/age_of_sigmar_core_rules_designers_commentary_Basesizes_en.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Co uważam za skandal i kolejny powód dla którego będzie zbierał kurz na półce ;)

      Usuń