Warhammer Age of Sigmar | Artworks From Age of Sigmar XXIII - Stormcast Eternals v3

Cześć,

Wczoraj na blogu pojawił się wpis z ilustracjami zebranymi w Battletome: Nighthaunt.
Dzisiaj czas na Stormcastów i ich najnowszą książkę.
Trzeba przyznać, że Stormcaści przeszli długa drogę od momentu ich pierwszego przedstawienia gronu rozpaczających po utracie Starego Świata graczy.
I bez zbędnego słodzenia trzeba przyznać, że to przedstawienie - zarówno pod względem opisu jak i ilustracji nie wyszło dobrze.
Przesłodzeni, przerysowani, trochę jak z kreskówki nie podobali się. Dzięki temu jednak, że są armią któa ma napędzać sprzedac doczekali się przez te kilka lat istnienia AoS`a kilku ksiązek w których nabrali charakteru i ze "Złotych Chłopców" przeistoczyli się... hmmm... w "Złotych Chłopców w porysowanych zbrojach i trochę takich mroczniejszych".

Będę do znudzenia powtarzał, że czekam teraz tylko na heretyków w gronie Stormcastów i jakąś małą wojenkę domową - nie żeby przedstawione wydarzenia się z czymś nie kojarzyły. ;)

Pisałem o dalekiej drodze ale popatrzcie na te dwa przedstawienia Stormcastów...
Tak czy siak - Stormcaści w swojej nowej książce są przedstawieni inaczej niż to miało miejsce do tej pory i ten nowy kierunek BARDZO mi się podoba. Zapraszam do galerii (starałem się wybrać te ilustracje których wcześniej nie widziałem ale z racji ilości materiału ScE mogłem coś pominąć, dodać awansem - przepraszam z góry)

Wszystkie wpisy z ilustracjami ze świata Age of Sigmar zgromadzone w jednej kategorii znajdziecie >> TUTAJ <<




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz